Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Algemene Ledenvergadering 2017

9 maart 2017 van 19:00 tot 22:00

Het CJB Water & Glas is een vereniging. Als vereniging organiseren we jaarlijks een algemene ledenvergadering. Een bijeenkomst om geïnformeerd te worden over de resultaten van het afgelopen jaar en mee te denken met ontwikkelingen in de toekomst.

Op de officiële agenda van de ledenvergadering staat:

1. Opening door de voorzitter

2. Verslag activiteiten 2016

3. Financieel verslag door de penningmeester

4. Verlenging voorzitterschap van Jan Boon. Jan zijn functie is automatisch met 3 jaar verlengd, er was geen andere kandidaat. Maar we willen graag toestemming van de leden, met terugwerkende kracht tot de ALV van vorig jaar. Als er anderen zijn die zich nu wel kandidaat willen stellen als voorzitter kan dat ook. Dat dient dan wel uiterlijk 23 februari te gebeuren. Een e-mail volstaat.

5. Het bestuur draagt Chantal Rietdijk voor als bestuurslid communicatie en evenementen. In de praktijk draait ze al volop mee met de organisatie van evenementen.

7. Edwin Lansbergen wil zijn bestuurslidmaatschap communicatie met 1 jaar verlengen om Chantal goed in te kunnen werken dit jubileumjaar. Het bestuur gaat daarmee akkoord.

8. Evenementen 2017

De notulen van de algemene ledenvergadering 2016 & de cijfers van 2016
ontvang je nog vooraf per e-mail.

Programma 9 maart 2017:

19:00 – 19:30 Inloop met koffie en thee
19:30 – 19:45 Opening
19.45 – 20:30 Algemene Ledenvergadering
20:30 – 21:00 Presentatie Raymond de Ruiter
21.00 – 22:00 Netwerkborrel

De algemene ledenvergadering is alleen voor leden van het CJB Water & Glas.
Wil je weer een gast meenemen?
Kijk dan in de agenda voor de eerstvolgende bijeenkomst waarop we graag weer gasten ontvangen.

Ook tijdens deze bijeenkomst, laten wij één van onze leden aan het woord:

Gezond fiscaal ondernemen………
welke kosten mag je nu wél en welke níet aftrekken?

Ondernemers moeten sporten om fit te blijven. Fitness is zakelijk,…. maar toch ook weer niet! Zo tegenstrijdig kan de belastingdienst het dus maken.
Het is de meest vermakelijke kroegpraat onder ondernemers… wat kan ik allemaal opvoeren als aftrekposten? Ondernemers blijken daarin, al dan niet in overleg met hun boekhouder, zeer vindingrijk.

Tijdens een presentatie zal Raymond de Ruiter van Sindica administratiekantoor & advies uit Honselersdijk in een notendop een helder overzicht geven welke mogelijkheden er zijn om als ondernemer op een fiscaal gezonde manier te ondernemen.

Gegevens

Datum: